Group Telegram Calon Ujian Psikometrik

Mencari group Telegram untuk berkongsi tips dan panduan lulus Ujian Psikometrik kerja kerajaan? Jika anda mahu dapatkan banyak contoh soalan dan tips untuk menghadapi peperiksaan online Ujian Psikometrik dikendalikan pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA), bolehlah sertai group Telegram Psikometrik 2022.

Group Telegram Psikometrik diwujudkan sebagai salah satu cara menyalurkan informasi mengenai ujian ini yang kini menjadi antara ujian wajib untuk memasuki sektor kerajaan.

Daftar Percuma Group Telegram Calon Ujian Psikometrik SPA

Group Telegram/Support Ujian Psikometrik SPA


Group ini akan dari semasa ke semasa berkongsi tips berkaitan ujian Psikometrik samada dari segi format soalan, bentuk soalan, jumlah soalan ujian dan banyak lagi.

Mari sertai group ini seandainya anda adalah antara calon yang dipanggil SPA untuk menjalani ujian psikomterik bagi jawatan yang telah anda pilih.

Dan untuk masa terhad, dapatkan juga FREE PREVIEW Rujukan Ujian Psikometrik edisi terbaru yang dikeluarkan oleh Tim Infokerjaya di group tersebut.

Untuk join, klik link ini - http://bit.ly/psikometrikSPA2020

Apabila dah masuk, semak pada bahagian fail, ada beberapa fail berkaitan yang boleh dimanfaatkan (selagi ianya belum dipadamkan).

Anda juga boleh dapatkan PREVIEW COPY PERCUMA Rujukan Ujian Psikometrik tersebut di sini - Rujukan Ujian Psikometrik PDF - Preview Copy

Semoga dapat membantu anda.



Saluran/Channel Telegram Rujukan PSEE Terkini

Klik Sini untuk Join Group Support Calon PSEE