Rujukan Utama Contoh Soalan PSEE Penolong Pegawai Tadbir N29

Cari rujukan khas untuk kegunaan Peperiksaan Online Memasuki Perkhidmatan Awam (PSEE) Penolong Pegawai Tadbir N29? Jika ya, anda adalah antara calon bertuah kerana pakej rujukan untuk peperiksaan online ini sudah tersedia untuk tempahan secara online.

Rujukan ini adalah dalam bentuk ebook (pdf), dan boleh diakses dan dimuat-turun sebaik sahaja pengesahan tempahan dilakukan. Ini adalah satu-satunya rujukan yang disediakan sesuai untuk persediaan calon PSEE Penolong Pegawai Tadbir N29.

Rujukan Utama Untuk PSEE Penolong Pegawai Tadbir N29

Rujukan Utama Contoh Soalan PSEE Penolong Pegawai Tadbir N29

Peperiksaan online bagi jawatan gred N29 ini akan melibatkan dua seksyen utama, iaitu Daya Menyelesaikan Masalah dan Kefahaman Bahasa Inggeris. Butiran peperiksaan tersebut adalah seperti di bawah ini:
  • Seksyen A - Daya Menyelesaikan Masalah
  • 2:00 - 2:20 petang - 20 minit
  • 15 Soalan
  • Seksyen B - Kefahaman Bahasa Inggeris
  • 2:35 - 3:00 petang - 25 minit
  • 25 Soalan

Peperiksaan ini akan dijalankan oleh pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) mulai 14 hingga 22 April 2021. Ia akan melibatkan puluhan ribu calon seluruh Malaysia. Saingan memang tinggi.

Untuk info, terdapat 743 kekosongan untuk ambilan jawatan N29 sesi 2021 ini; iaitu 43 ambilan untuk jawatan tetap dan 700 lagi calon simpanan.

Tips untuk lulus di dalam peperiksaan online ini adalah dengan melakukan persediaan sebelum exam. Calon perlu buat latih-tubi khususnya untuk persediaan menjawab soalan-soalan Seksyen Daya Menyelesaikan Masalah. Seksyen ini ada banyak soalan mengelirukan, dan boleh menjadi punca gagal.

Rujukan Khusus Untuk PSEE Penolong Pegawai Tadbir N29 Sesi April 2021

Gunakan rujukan utama lengkap dengan contoh soalan sebagai persediaan sebelum peperiksaan sebenar N29 yang dikeluarkan oleh Tim Infokerjaya. Rujukan ini sudah dibuka tempahan sejak 10hb April lalu, dan dihentikan tempahan pada 13-14hb April.

Namun, atas permintaan ramai calon terutama calon exam N29 antara 15 - 22 April yang masih belum memiliki rujukan, ianya dibuka semula untuk tempahan TERHAD. Hanya untuk 500 pembeli sahaja.

Tempahan Terhad

Boleh buat tempahan pakej rujukan menerusi link ini - https://affiliates.jvsecurepay.com/go/pptn29/2624

Adakah rujukan ini membantu calon exam N29 sesi April? Lihat komen-komen dan reaksi calon exam N29 pada 14hb yang telah memberikan respon:

Rujukan Contoh Soalan Exam SPA N29

Rujukan Contoh Soalan Exam SPA N29

Jika anda adalah calon terlibat dengan peperiksaan ini, bautlah persediaan dan ikut jejak langkah calon sebelum anda, gunakan rujukan yang telah membantu mereka menjawab peperiksaan online ini.

Terus ke link ini untuk tempahan - https://affiliates.jvsecurepay.com/go/pptn29/2624