Tiket Wayang Cuma RM8/RM10 Sepanjang Ogos September

Siapa di antara anda suka menonton wayang? Ini peluang untuk pelajar mahupun lepasan graduan menikmati harga tiket wayang lebih murah, iaitu cuma RM10 untuk tiket dewasa, manakala cuma RM8 sahaja buat pelajar.

Tapi, jika anda pengguna Hong Leong, anda boleh dapat diskaun tambahan sebanyak RM6 menggunakan kad GSC Hong Leong Master Card dan Visa. Ini bermakna, anda cuma bayar RM2 sahaja untuk menonton filem-filem terbaru di pawagam GSC.

Tiket Wayang Cuma RM8/RM6 Malah RM2 Sepanjang Ogos September

Tiket Wayang Cuma RM8/RM6 Malah RM2 Sepanjang Ogos September
Tentu sangat menarik untuk mereka yang gemar ke panggung wayang.

Sempena menyambut Hari Kemerdekaan negara pada 31 Ogos ini, Golden Screen Cinemas (GSC) melancarkan kempen ‘Sayangi Malaysiaku’ yang menawarkan tiket pawagam berharga RM10 kepada pelanggannya setiap hari bermula 2 Ogos sehingga 26 September ini.

Tiket wayang GSC berharga RM10 untuk dewasa, dibenarkan untuk semua tayangan setiap hari sebelum jam 1 petang. Walaubagaimanapun, tiket murah ini hanya sah untuk filem 2D sahaja.

Tiket pelajar hanya RM8 pula dibenarkan dari hari Isnin hingga Jumaat, tertakluk untuk movie sebelum jam 6 petang. Juga, hanya sah untuk filem 2D sahaja.

Untuk pemegang kad Hong Leong, untuk dapatkan tiket wayang GSC serendah RM2, perlu buat pembelian untuk filem ditayangkan sebelum jam 1 petang.
  • Dewasa hanya RM4 sebelum 1pm
  • Pelajar hanya RM2 sebelum 1pm

Oh ya, semua pembelian tiket GSC perlu menggunakan aplikasi dalam talian dan rasmi sahaja. Boleh nikmati harga tiket wayang murah dari GSC ini pada semua cawangan Malaysia kecuali di GSC Terminal 1, Seremban.
Tiket Wayang Cuma RM8/RM6 Malah RM2 Sepanjang Ogos September
Untuk sebarang maklumat, boleh terus layari laman web rasmi Golden Screen Cinemas.

Sumber: Blog MauKerja