Pakej Rujukan dan 200 Soalan Latihan Ujian Psikometrik Versi 2023

Dah dapatkan pakej rujukan Ujian Psikometrik terkini 2023 daripada Tim Infokerjaya? Jika belum, pastikan anda muat-turun sekarang di laman muat-turun yang telah diberikan menerusi email - terutama untuk pembeli-pembeli terawal rujukan ini. Hanya klik pautan ke akses pakej rujukan anda, dan lihat versi 2023 yang disediakan PERCUMA.

Update percuma rujukan Ujian Psikometrik versi terkini 2023 disertakan dengan 200 contoh-contoh soalan baharu, berbeza dengan versi sebelumnya. Selain itu, tips ujian yang lebih padat juga disediakan. Sepertimana versi terdahulu, soalan diberikan huraian jawapan sebagai rujukan dan panduan.

Rujukan Ujian Psikometrik + 200 Soalan Terkini Versi 2023

Rujukan Psikometrik SPA edisi 2023

Penilaian Psikometrik adalah merupakan penilaian kendiri. Pun begitu, calon diingatkan bahawa, ujian ini dibuat untuk singkirkan calon.

Jika anda merupakan calon yang bakal menghadapi Ujian Psikometrik tahun ini (2023), pastikan anda gunakan pakej rujukan terkini ini agar tidak ketinggalan mengetahui dan mencuba set-set soalan baharu yang diketengahkan.

Format soalan diberikan sepertimana telah ditentukan oleh pihak Lembaga Penilaian SPA. Malah, soalan-soalan disediakan telah diolah untuk mencakupi pelbagai aspek penilaian calon.

Jika anda merupakan calon yang terlibat dengan mana-mana Ujian Psikometrik yang dikendalikan oleh SPA, boleh gunakan pakej rujukan ini sebagai persediaan.

Untuk tempahan [klik] - https://bit.ly/psikometrik2023

  • 200 contoh soalan terkini
  • Pertambahan nota psikometrik yang padat
  • 113 muka surat

Rujukan Psikometrik SPA edisi 2023