Rujukan PSEE Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19

Dah bersedia dengan PSEE untuk Pegawai Khidmat Pelanggan N19? Jika anda adalah calon terlibat khasnya untuk peperiksaan online pada 28 Mei 2021 ini, buat persediaan sebelum peperiksaan menerusi pakej Extra Seksyen PSEE dikeluarkan oleh Tim Infokerjaya.

Rujukan am untuk Peperiksaan Online Memasuki Perkhidmatan Awam (PSEE) ini disediakan mengikut format terkini dan mengikut seksyen yang terlibat.

Rujukan PSEE Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19

Rujukan PSEE Pegawai Khidmat Pelanggan N19

Peperiksaan online Pegawai Khidmat Pelanggan pada Mei 2021 ini melibatkan dua seksyen, iaitu Seksyen Daya Menyelesaikan Masalah dan Seksyen Kefahaman Bahasa Inggeris.

Rujukan dan contoh soalan peperiksaan untuk kedua-dua seksyen ini ada disediakan di dalam pakej Extra Seksyen, calon yang terlibat di dalam peperiksaan N19 boleh memilih pakej yang berkenaan dan berkaitan sahaja.



Berikut adalah info am mengenai pakej rujukan Extra Seksyen:

Extra Seksyen Daya Menyelesaian Masalah

Contoh Soalan Seksyen Daya Menyelesaikan Masalah

70 Soalan beserta jalan kira untuk memudahkan anda. Juga dibekalkan Nota Matematik dan helaian formula sebagai alat bantu tambahan.

Extra Seksyen Kefahaman Bahasa Inggeris

Contoh Soalan Seksyen Kefahaman Bahasa Inggeris

Ia menyediakan contoh-contoh soalan selain beberapa tips untuk menjawab terutama beberapa pecahan soalan yang terdapat di dalam peperiksaan online sebenar.

Rahsia Lulus Calon PSEE

Rujukan PSEE 2021

Pakej rujukan ini adalah satu-satunya rujukan dan panduan peperiksaan yang disediakan mengikut format terkini serta berpandukan kepada bentuk soalan terbaru di dalam peperiksaan online sebenar.

Ia telah membantu ramai calon peperiksaan sebelum ini, dari pelbagai jawatan serta gred. Bukan sekadar memberikan kemudahan untuk menjawab peperiksaan sebenar, tetapi ramai antara calon ini yang berjaya melepasi tapisan dan berjaya menjawat jawatan dipohon.

Anda juga boleh berjaya seperti calon-calon lain.

[+] Lihat Testimoni dan Komen Kejayaan Calon

Apa yang perlu dilakukan ialah melakukan persediaan rapi sebelum peperiksaan. Buatlah banyak latih-tubi untuk seksyen Daya Menyelesaikan Masalah. Fahami bentuk soalan ditanya untuk soalan Kefahaman Bahasa Inggeris.

Jika tak pasti cara untuk melakukan persediaan sebelum peperiksaan PSEE sebenar, maka boleh gunakan pakej rujukan Extra Seksyen. Harga tempahan untuk pakej ini bermula dari RM40 sahaja.

Info lanjut berkenaan pakej rujukan ini serta harga dan cara tempahan ada disediakan di link/pautan di bawah ini:

[+] Klik Sini Untuk Info Lanjut dan Tempahan SEGERA

Jangan persiakan peluang diberikan, apatah lagi dalam keadaan sekarang yang semakin mencabar. Kerja tetap adalah solusi untuk kehidupan yang lebih baik,  in Sha Allah, terutama menerusi sektor perkhidmatan awam.