Rujukan Contoh Soalan PSEE Pembantu Pegawai Penyelidik Q19

Rujukan dan panduan peperiksaan untuk calon PSEE Pembantu Pegawai Penyelidik Q19. Jika anda merupakan calon yang dipanggil ke Peperiksaan Online SPA dijadualkan pada 31 Mac 2021 untuk jawatan Pembantu Pegawai Penyelidik Q19, kami syorkan untuk dapatkan pakej rujukan Extra Seksyen terbitan Tim Infokerjaya.

Pakej rujukan ini adalah merupakan pakej rujukan am yang disediakan mengikut seksyen terlibat. Ia menampilkan contoh-contoh soalan untuk kefahaman calon mengenai cara menjawab, teknik menjawab dan sebagainya.

Rujukan PSEE Pembantu Pegawai Penyelidik Q19

Rujukan PSEE Pembantu Pegawai Penyelidik Q19

Pakej ini bukan pakej rujukan khusus berkaitan jawatan, tetapi ia merupakan pakej am yang disediakan untuk memenuhi semua keperluan perjawatan memasuki perkhidmatan awam. Walaupun begitu, calon boleh menjadikan rujukan ini sebagai persediaan awal membuat latih-tubi terutama seksyen Daya Menyelesaikan Masalah dan juga Kefahaman Bahasa Inggeris.

Pakej rujukan ini boleh didapati dengan harga tempahan bermula dari RM40. Calon terlibat dengan PSEE Q19 boleh gunakan pakej rujukan hanya untuk seksyen B dan juga seksyen C yang terlibat di dalam peperiksaan online dijadualkan pada 31 Mac 2021.

Link untuk tempahan boleh diakses di bawah ini:

[+] https://affiliates.jvsecurepay.com/go/ebookextra/2624

Semoga membantu dan kami doakan kejayaan anda.