Pakej Rujukan Khas Exam PSEE Pembantu Tadbir N19 Sesi Oktober 2019

Pakej rujukan khas Peperiksaan Kemasukan Perkhidmatan Awam (PSEE) Pembantu Tadbir gred N19 (Perkeranian/Operasi). Anda adalah calon peperiksaan online Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) gred N19 untuk sesi Oktober 2019?

Jika ya, tahniah daripada kami kerana anda merupakan ribuan calon yang telah berjaya dipilih atas kelayakkan akademik untuk ke peringkat peperiksaan gred N19 tahun ini. Ini adalah peluang keemasan untuk anda bagi mengapai impian menjadi seorang penjawat awam menerusi jawatan Pembantu Tadbir gred N19.

Pakej Rujukan Khas Untuk Persediaan Peperiksaan Online Pembantu Tadbir N19

Pakej Rujukan Khas Untuk Persediaan Peperiksaan Online Pembantu Tadbir N19
Peperiksaan online untuk kemasukan ke perkhidmatan awam atau PSEE bukanlah satu peperiksaan baharu. Ia merupakan peringkat penyingkiran calon yang telah lama dipraktikkan oleh pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Cuma, nama peperiksaan ini telah diubah sedikit selaras dengan misi dan visi kerajaan sedia-ada.

Begitu juga dengan format dan bentuk soalan-soalan yang ditanya dalam peperiksaan online ini.

Calon mungkin cuba mendapatkan pelbagai rujukan sebagai persediaan awal untuk menghadapi peperiksaan ini di internet. Untuk itu, adalah dinasihatkan agar calon mendapatkan rujukan yang terkini sesuai dengan perubahan format peperiksaan online untuk tahun 2019.


Perubahan Format Peperiksaan SPA

Format peperiksaan SPA sentiasa berubah. Ianya telah disediakan dan diolah mengikut keperluan kementerian, jabatan dan juga organisasi dalam kerajaan yang mempunyai kekosongan terhadap jawatan tersebut.

Sekali lagi, gunakan sumber rujukan yang terkini dan telah dikemaskini mengikut kehendak semasa. Jangan tersilap, kerana ia mungkin akan menjadi penyebab kegagalan anda dalam menduduki peperiksaan online itu nanti.

Khas Calon PSEE Pembantu Tadbir Sesi Oktober 2019

PSEE Pembantu Tadbir Sesi Oktober 2019
Berita baik untuk calon yang akan menghadapi peperiksaan online atau PSEE bagi jawatan Pembantu Tadbir gred N19 pada Oktober 2019. Ada pakej rujukan khas untuk bantu calon menghadapi peperiksaan online N19 yang dijangka bermula antara 10-15 Oktober 2019.


Jika anda adalah calon, maka dapatkan pakej rujukan khas exam PSEE Pembantu Tadbir N19 terbitan Tim Infokerjaya yang kini sudah boleh ditempah secara online mulai jam 10 pagi 6 Oktober 2019.

Pakej rujukan ini mengandungi dan dilengkapi dengan:
  • Nota-nota ringkas untuk persediaan pantas.
  • 60 soalan disertakan jawapan setiap seksyen penilaian
  • 90++ mukasurat penuh
Ianya dijual dengan harga RM40.

Pakej Rujukan Lengkap

Pakej Rujukan Lengkap Seksyen A Seksyen B PSEE
Sebagai memastikan calon benar-benar bersedia, pakej rujukan ini juga menyediakan satu pakej khas LENGKAP mengandungi:

  • Rujukan PEMBANTU TADBIR 2019
  • EXTRA Seksyen Penyelesaian Masalah
  • EXTRA Seksyen Bahasa Inggeris
  • Penampilan Temuduga
  • Ebook Resume Kerja
  • Template Resume
  • Haluan Kerjaya 13 Strategi Kerjaya

Ianya dijual dengan harga RM100.

Pun begitu, terdapat juga pakej rujukan lain untuk kegunaan persediaan calon N19. Anda boleh semak pakej-pakej rujukan yang disediakan menerusi pautan di bawah ini:

[+] http://jvsecurepay.com/affiliates/tadbirn19/2624

Semua pakej rujukan telah dikemaskini dengan format peperiksaan terbaharu dan menepati silabus penilaian peperiksaan online SPA. Dengan kata lain, ia adalah rujukan paling sesuai untuk peperiksaan yang bakal anda hadapi Oktober ini.

Buat tempahan sekarang kerana penjualan pakej rujukan ini adalah terhad dan terkawal.

Jualan akan ditutup sehari sebelum peperiksaan sebenar bagi mengekalkan itegriti pihak SPA yang mengendalikan peperiksaan tersebut. Pihak Tim Infokerjaya dan kami tidak ada sebarang kaitan dengan pihak SPA, dan penerbitan rujukan ini adalah 100% usaha kami untuk membantu anda di dalam peperiksaan PSEE itu nanti.

Jadi, gunakan rujukan ini.

[+] http://jvsecurepay.com/affiliates/tadbirn19/2624

Buat persediaan secukupnya. Gunakan contoh-contoh soalan dibekalkan untuk latih tubi serta nota disediakan untuk rujukan pantas anda.

Kami ucapkan selamat maju jaya kepada anda.