Peluang Kerja di Singapura

Mahu kerja di Singapura? Jika anda merupakan lepasan IPT atau kolej, maka ketahuilah bahawa peluang untuk anda bekerja di Singapura terbuka luas andai anda tahu cara nak memohon dan mendapatkan kerja di sana.

Seronoknya kerja di Singapura kerana gajinya dibayar 3 kali ganda malah lebih jika dibandingkan dengan gaji di Malaysia. Bayangkan, kerja sebagai tukang cuci kereta di Singapura boleh mendapat gaji sehingga RM4,500 sebulan!

Peluang Kerja di Singapura Dengan Gaji 3 Kali Ganda


Jika anda mahu mencari kerja dengan gaji yang tinggi, maka bolehlah cuba mencari peluang kerja di Singapura. Di Singapura, bukan sahaja dapat gaji 3 kali ganda, tetapi juga anda akan dapat benefit lain yang menguntungkan - semestinya tidak terdapat di Malaysia.

Pun begitu, anda akan hanya dapat gaji sebegini lumayan andai anda bekerja sebagai seorang pekerja yang sah sahaja. Hukuman yang amat berat akan dikenakan jika anda bekerja tanpa permit atau kebenaran. Anda perlu berdaftar dengan agen yang sah.

Jangan jadi mangsa kepada agen yang tawarkan peluang kerja lumayan tetapi hakikatnya agensi tersebut tidak ada permit atau kebenaran dari kerajaan Singapura. Anda tidak seharusnya ditipu.

Untuk itu, pihak iKerjaya Graduan suka untuk memberikan laluan kepada anda mendapatkan peluang kerja yang sah di Singapura. Maklumat mengenainya boleh anda peroleh dari laman web di bawah ini, hanya klik pada pautan diberikan.

[+] Panduan Kerja di Singapura

Semoga anda berjaya.